» Uw Opname » Ombudsdienst
 

Ombudsdienst

Alle medewerkers van het ziekenhuis streven naar een zo goed mogelijke begeleiding en behandeling van u en uw familie. Toch kan het gebeuren dat uw verwachtingen niet worden beantwoord en dat u een vraag, een probleem of een klacht hebt.
Deze vragen, problemen of klachten worden het best opgelost met de direct betrokkenen (verpleegkundige, hoofdverpleegkundige, arts of andere ziekenhuismedewerker). Als het niet lukt om tot een oplossing te komen, kunt u ook terecht bij de ombudsdienst.

De interne ombudspersoon in ons ziekenhuis is Annelies De Cat. Zij is telefonisch (057 23 91 14) of via e-mail (Annelies.Decat [at] pzheilighart.be) bereikbaar.

De externe ombudspersoon is Anne-Leen Denolf. Zij is telefonisch (0491 39 39 18) of schriftelijk bereikbaar (Anne-Leen Denolf, Hoefijzerlaan 40, 8000 Brugge) of via e-mail (anne-leen.denolf[at]ombudsfunctie.be).

De ombudspersoon zal naar u luisteren, uw vragen ernstig nemen en samen met u zoeken naar de beste oplossing. Uiteraard blijven het gesprek en de verstrekte gegevens volledig vertrouwelijk en anoniem. De ombudspersoon zal nooit zonder uw toestemming verdere stappen ondernemen.

 


print top